NOPIRKTĀ PRECE IR SABOJĀJUSIES, KO DARĪT?

Pirmkārt, zvaniet pa tālr. +37123222266 vai sutiet ziņu uz elektronisko pastu info@foxytoys.lv

KUR VAR AIZVEST SABOJĀTO IERĪCI? KURI DOKUMENTI IR JĀŅEM LĪDZI?

Var doties uz FoxyToys veikalu ar preces dokumentiem (čeks, pavadzīme - rēķins), preci un pilnu komplektāciju. Ierīce tiks nosūtīta uz autorizētu servisa centru.

VAI VAR ATTEIKTIES NO REMONTA UN VIENKĀRŠI ATGRIEZT PRECI VEIKALĀ?

Gadījumā, ja prece tika iegādāta pirms vairāk nekā 14 dienām un klients uzskata, ka tas ir rūpnīcas brāķis, klientam veikalā ir jāiesniedz prece un tās dokumenti, jāuzraksta iesniegums ar defekta aprakstu un prasību atmaksāt naudu par preci.

Ierīce tiks nosūtīta uz autorizētu servisu uz diagnostiku, pēc tam, balstoties uz servisa secinājumiem, klients saņems atbildi.

KĀDĒĻ KOPĀ AR PRECI NAV ATSŪTĪTS GARANTIJAS TALONS?

Dokumenti ir čeks vai pavadzīme - rēķins.

KĀ PĀRLIECINĀTIES PAR TO, KA REMONTS PAVEIKTS PATIEŠĀM KVALITATĪVI?

Saņemot preces no garantijas remonta, noteikti pārliecinieties par to, ka problēma, kuras dēļ nodevāt ierīci remontā, ir novērsta, pārbaudiet preci veikalā kopā ar pārdevēju – konsultantu.

Turklāt precei tiek pievienots slēdziens, kurā ir aprakstīts, kas konkrēti servisa centrā ir remontēts.

CIK ILGS BŪS GARANTIJAS REMONTS?

Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.

KĀ UZZINĀT, KA GARANTIJAS REMONTS IR PAVEIKTS?

Gadījumā, ja prece pēc remonta jau atrodas FoxyToys veikalā, klients saņem īsziņu ar aicinājumu nākt pēc preces.

KĀDOS GADĪJUMOS RAŽOTĀJA GARANTIJA NAV SPĒKĀ?

Klientam nav iespēju izmantot preces garantijas remontu, ja:

  1. Precei ir mehāniski bojājumi, kuri ir radušies lietotāja darbības rezultātā, tostarp, ja tos ir radījusi dabas stihija: zibens, ugunsgrēks, plūdi, utmldz. Tostarp arī gadījumos, ja ierīcē iekļūst nepiederoši priekšmeti, šķidrumi un insekti;

  2. Prece ir bojāta nepareizas uzstādīšanas, transportēšanas vai glabāšanas rezultātā, kā arī tad, ja preces ekspluatācijas laikā nav ievērotas prasības, kas ir izteiktas lietotāja instrukcijā;

  3. Ekspluatācijas laikā tika izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī palīgmateriāli, kurus nav sertificējis ražotājs un kuru izmantošana ir izraisījusi ierīces bojājumus;

  4. Ierīce nav saņēmusi pienācīgu servisa apkalpošanu (tikai gadījumos, kad apkalpošana ir nepieciešama);

KĀDAS GARANTIJAS IR PRECEI, KURU IEGĀDĀJUSIES JURIDISKA PERSONA?

Atkarībā no preču ražotāja nosacījumiem, juridiskas personas var saņem dažāda termiņu garantiju ierīcēm – no nulles līdz pat trīs gadiem.

Ja Jūs pārstāvat juridisku personu, tad uzzināt, vai ražotājs dod garantiju konkrētai precei var, piezvanot pa telefonu +37123222266 vai nosūtot ziņu uz elektronisko pastu info@foxytoys.lv.

Sekot mums Facebook